antradienis, vasario 26, 2013

Kamuoliukas. Ball

Žaisliukas mano mazgiui. Internete užmačiusi nerta kamuoliuką su burbulais, užsinorėjau nunert ir saviškiui. Tik padariau patobulinimą - medinukus papildomai užtvirtinau sutažo juostele (zuikis pas mane gyvena :D ) ir padariau virvelę įsitverti bei pagraužti.
Toy for my small boy. Online I saw crochet ball and decided to do them. But I did some upgrades - run through cord for strength and did tail for funny.

Siūlai (kažkokie likučiai), sutažo juostelė, medinukai, viduje - sinteponas ir barškutis su pupom.



1 komentaras:

  1. Ar turite nesusipratimo su mylimuoju, dėl kurio išsiskyrėte, ir bandėte su juo susitaikyti, tačiau jis / ji neteikia jums teigiamo atsakymo ir jaučiate, kad jūsų santykiuose kažkas nesiseka ir jums reikia greito sprendimo , susisiekite su dr. Ajayi šiandien ir įsitikinkite, kad jūsų meilės gyvenimas sugrįš į geriausius su buvusiuoju. Dr. Ajayi padėjo man atkurti ramybę mano namuose, nes mano vyras paliko mane 9 mėnesiams ir gyveno su kita moterimi grįžk namo, bet su burtų davėjo dr. Ajayi pagalba jis grįžo namo po 3 dienų po to, kai dr. Ajayi atliko galingą atkūrimo burtą. Taigi, jei jums reikia greito santykių ar santuokos sprendimo, naudojant burtų ratuką, susisiekite su dr. Ajayi dabar el. Paštu: drajayi1990@gmail.com arba „Viber / Whatsapp“:
    +2347084887094

    Jis taip pat gali atlikti šį burtą žemiau
    1. Loterijos burtas
    2 Sėkmės užkeikimas
    3. Burtai laimėti bylą teisme
    4. nėštumo burtas
    ir pan.

    AtsakytiPanaikinti